BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 22, 2009

waaaaaaaa...tangn ku letih..

So..aku dah tahu camne na drop c ntuk gitar aku..banyk tol tuning2..bagi aku pening je..hee..pastu aku dpt tahu yang abang aku (yang sulong) gtau dkt mak aku yang jari aku kasar mcm jari pekerja buruh huuu..kasar nak wat cmna da aku men gtar kematu tumbuh laaa..anyway..aku da scratch ot lagu becom the bull sbb.mls lak na blaja jd aku ganti ngn lagu in dying days oleh as blood runs black..hee..x bape minat sangt band nih sbb bnyk sangt screaam..aku suka kalau scream ada suara pon ada..best la skit dpt gak paham...tapi yang membuat aku na belajar ialah hee..pergitarannya agak best n teknikal huu..letih jari aku duk terbang sana n sini wahahahahah...my short sem is about to begin hee gambate gambate!>..i'll be going back to Shah Alam tis 27.5.2009 huuuuu...x sabar pon ada..tapi takot sbb..result da na kuar..sial sial

0 comments: