BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 11, 2009

huuuuuuuuu..hari yang..complicated

HEhehe..so aku baru je sambut Birthday aku..huhuh alhamdulillah dapat idup setahun ag lama lalala..n tahun yang agak besh..ada up side n definately downside heh wat cmna idup kan..anyway hmm aku pon aritu kuar ngn kawn bek aku Rasyid ngn Bun..nama dia agak panjang n aku malas nak sebut wahaha..jgn marah lak..so 3 lelaki yang kebohsanan dlm keta n x tahu g mana..n my friend rasyid got a briliant idea! (jeng :que light bulb) dia pun cakap and i quote "weh jom g Shazeen"..restoran yang aku diberitahu agak best ngn roti nan nya n aku plak kebetulan malam tu lapar roti nan hehe..so sebab lapar n bosan nya pasal aku pon p..huhuhuhu..tapi drive aku mcm terganggu skit sbb..emm Bun jgn marah ek..kepala Bun actually menghalang akunya rearview mirror..aku rasa bukan kepala dia..tapi just rambut fesyen sarang tebuan dia kut duk bouncy2 setiap kali keta terlanggar bonggol aahahaha...terpaksa la aku guna side mirror yang kebetulan dihalang gak oleh kepala rakan ku Rasyid..huh duagaan..tapi ntuk roti nan hmm boleh laaaa..so sampai2 Restoran Shazen tu aku pon tercarik2 tempat parking..ish..x jumpa plak yang dekat..last2 nun jauh disana gak aku parking..dkt2 200 ela la kot..aku pon x tahu..jalan2 punya jalan maka sampai la ke tempat tuuu..nasib bek ada awek chantekkk punyaa duk makan hee leh cuci2 mata ahahah..pekerja agak friendly la senyum2 usha2 ok2...tapi yang hampanya..very very very very hampa..roti nan dia..rasa cam roti high five yang ko letak dlm tempayan yang nak wat roti nan tu..ish2..tension2 dh la mintak kuah dhalca dpt kuah kari..ape pekak ke mamat yang amik order tu..huh..hampa2 tapi aku makan ngn semangat gak la..aaaaa...ngantuk lak aku..hmm..nak keluar ada la sorang tu kena studi ntuk final dia heh..xpe2 i wish u luckkkk..k cya next time

0 comments: