BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 19, 2009

huuuu..aku na tergelak ..

K aku nih jenis suka tido lewat n dh tatau na wat apa la skarang hm hm..so tadi aku terlihat la semak2 jap resume2 yang di hantar oleh graduan2 universitas bak kata Azrul..so agak lawak la..sb ada satu bdak ijazah dlm architecture n town planning dari Uitm..ehehmm...ehemmm..antar resume dia ntuk jawatan pegawai takbir..bahagian yg bapak aku keja ni..emm bukan pasal town planning atau wat2 menda..so..resumenya difile under.."TAK BERKENAAN" huauahauhauau..ape r..dh ijalazah pon na minta keja x betoi..ish2 ehemmm ehemm tol lakk..uitm..."huh who says tat??"...aahahahah..pastu aku pon menyebok la ag..hmm..banyk gak yang diterima..tapi..dlm banyak2.satu habok pon xda laki..ish..WTF..ni satu diskriminasi..ape hal..x kan laki pon xda? bukankah hanya lelaki layak metadbir lol..ape la aku melalut ni..berdakwah x ikut zaman..heheh..kalau ape yg aku kata tadi cmna leh jadi bidan terjun kan kan..when we're desperate...we need desperate measure' "thats what i'll always sayyy..hehe..so samada bapak aku gatal...hm..tah la ahahahahahahahahahah...atau pon..laki2 dh bangang..kepada lelaki2 yang di luar sana..sila lah jadi berguna skit..dari duk merempe'it bagai nak rak..baik studi jadi mende pastu ada duit dh baru rempit sbb kalau mati leh bayar la kos2 pengebumian kan kan x la nyusah mak bapakkkk...dh la merempit xcident..wat kotor jalan je..pastu jalan berhantu haaa lagi susah huh huh..masalah2..

0 comments: