BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 28, 2009

Perjalanan yang memenatkan..


Bertolaknya aku dari Sungei Petani pada jam 11.30 malam arituh aku bernasib baik kerna mendapat tepat di tepi akak2(itu la yang aku sangka) yang agak comel..hehe..setalah bermulanya perjalanan aku ini..aku tersentak dari lamunan aku dengan sapaan dari akak yang duk sebelah akuh tuh..dengan soklan yang berbunyi "excuse me sir" emm bas ni berhenti dkt pudu x>?"...aku pun ngn selamba menjawab dengn nada yang separa macho aku nih "bas ni akan berhenti dkt Pudu dahulu pastu akan berhenti dkt Shah Alam.Hendak aku bertanya lagi kemana yang hendak kak2 2 pegi tapi terkelu lidah aku ni (malu kot wawaawa)..Tapi yang membuatkan aku panas n tido x lena dlm basa tu sbb
1: Bas sejuk gla..
2:Akak 2 panggil aku "sir"..wtf??
3:Bas tu sejuk glaaaa

huuuu...dh la aku nak terkucil sepanjang perjalanan..terpaksa la aku menahan..uh..sengsaranyaaaaa....dlm pikiran aku.."aih tahan lamma2 nanti kena batu karang lak...ahh..penat2 tapi akhirnya smpai gak ke Shah Alam yang ku centa'i heee..

0 comments: