BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 26, 2009

..Kebuhsanan tahap dewa

Aku Mohd Noor Farhan..telah berasa tersangat lah buhsan..telah mengambil keputusan untuk..menghabiskan lagi masa kehidupan aku dengan..membuat blog ini..

At the moment aku dkt umah ku di Kedahhhh(echo) sbb cuti final exam aku yang bergap seminggu telah mengerakkan hatiku ini untuk balik....bosan glaaaa kt Shah alam(kalau xda transpot la)..nasib bek aku ada kekasih hati ku(ahh..kekasih ati ku..rindunyerrr..huk balik ke main topic) ntuk menemani ku..anyway..skarang aku tengah menjamah..telur goreng +..kismis(yap it's raisin) walaupun ia tidak sesedap masakan chef hotel 5 bintang tapi..cukuplah sekadar mengisi perut ku yg makin lama makin besar(siot..na kena jog balik nih)

sekiann, celoteh dari hamba ALLAH yang mendapat C5 untuk Bahasa Malaysianyaa

0 comments: