BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 30, 2009

huh...penat shial..n kesakitan hati yang teramat sangat..

Pagi tadi pukol 9 aku ngn semangat wajanyaa pergi buat paper Biomechanics aku..shial gilaaaa...part A |:D| part B |:)| part C |:C|...mmg hampeh..ape kenanya soalan mengenai fluid dynamic and projectile flight dlm physiotherapy..aku bengang gla..ahhhhh!!!!!..kol 10 aku dh siap dh sbb bahagian c aku x dapet menjawab ngn cemerlangnyaaa..sodih benar aku..akupon tiba2..secara rawaknya..terpikir lagu rayaa..hmm x tahu pasal pa..n at the same time aku fikir nak keluar..tapi budak kelas aku sorang pon x keluar ag..ish..malu lak nak keluar dulu..so..aku pon berbisik kpd diri aku noh..kol 10.30 la cenggitu...tunggu punyaa tunggu..ngn penghawa dingin yang tersangt sejuk..akhirnya masa telah tiba..tapi..malangnya..2 lecturer yang sepatot menjaga barisan aku tengh chit chat(besa la pompuan..pantang jumpa mesti nak sembang sumthin)..aku pon terpaksa tunggu ag 5 minit sebelum hajat aku kesampaian..haish..tensionnyaaaa..arghh..ag 2 paper pastu im home free hargh..gambate2 paan

0 comments: